fredag 11 mars 2016

Seger på seger

Igår - torsdags - vann Leksand mot Mora, så nu får vi spela mot TAIF om en plats i kvalspelet till SHL. Spännande! Och vi vann inte med lite heller, matchen slutade 6-0. Heja Leksand!
Idag fredag, har jag hängt tavlorna till utställningen, skrivit numrerad lista till just utställningen, verksamhetsberättelse, dagordning, lotteriprislista, medlemsmatrikel, monterat litografier, funderat över vad jag glömt. Måste komma ihåg pärmen till i morgon....
Men jag är jäkligt nöjd över vår hängning idag. Blev såå snyggt..., vilka konstnärer vi har bland våra medlemmar - sannerligen imponerande.
Visst ja, seger på seger. Jag syftade förstås på LIF-segern i torsdags och på min kortspelsseger idag. Det är kul att vinna! Dessutom åt vi knäckepizza, riktigt gott, men jag tror att jag föredrar de frysta.

#4/100

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar