tisdag 8 mars 2016

Nu har jag gjort det igen!

Vadå? Jo anmält mig till Blogg100. Allt för att få lite fart på bloggen, på mig själv och ja, bara kolla hur ihärdig jag är. 100 dagar fr.o.m idag. Säkert så kommer jag att ligga i så här i början men det blir nog segt efter en månad drygt. Vi får se.
Har sagt att jag ska blogga om mitt vardagsliv och krydda med lite bilder, vilket är min hobby bara jag har kommit igenom alla åtaganden jag har. Men när den här månaden gått så ska jag nog ha hittat tillbaka till kameran igen. Hoppas jag!

Den här tisdagen har gått i sportens tecken; jag har bowlat med ruskigt dåligt resultat de första två serierna, sen gick det betydligt bättre. Det räcker inte att spela en gång i månaden, då hinner jag ju glömma av hur man gör. Men nu vet jag - håll i klotet lite längre - då blir det bra. Idag iaf.
Sen blev det ishockey, Leksand vann över Almtuna och Mora över Timrå. Det betyder daladerby på torsdag. Leksand måste vinna med en jäkla massa mål för att få gå en rond mot AIK eller Tingsryd. Men det blir kanske en rolig match ändå.
Och nu är det skidåkning på TVn.

En några veckor gammal bild får visa min goda vilja iaf.

#1/100

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar