lördag 9 januari 2016

Mora - Leksand på Globen

Leksand vann årets Daladerby med 3-0. Såå skönt! De har varit duktiga med den nya ledartrion, hoppas det håller i sig, så att de stannar över strecket och får spela lite extramatcher, för ekonomin.
Idag var jag till BM och hjälpte henne att bli av med pengar - tror att det lyckades och att vi har varit med den här gången men f@n, vi vann ju inte en krona! Det var illa, får hoppas på onsdagens dragning.
För övrigt har helgen varit lugn, så lugn att jag är dagvill. Trodde det var söndag idag när jag steg upp.
Anna och Elias var häruppe torsdag till fredag. Vi bowlade på torsdagskvällen, det var jätteskoj och jag strajkade flera rutor med låneklot och låneskor! Alltså betyder inte materialet så mycket, det är bara turen det beror på.
Snart är måndagen här och då måste jag både träna och jobba! Huvva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar