söndag 30 augusti 2015

Windows 10

Nu har jag fått in 10:an i min apparat! Vad jag kan se så funkar det alldeles utmärkt, det enda var att när jag startade datorn idag så hände det ingenting och ingenting och ingenting. Jag startade om och det hände fortfarande ingenting och ingenting, men vid tredje försöket gick jag och borstade tänderna och se då blev skärmen grön - och sen kom skrivbordet upp! Det är alltså tålamod som gäller...., inte riktigt min grej!
Har varit korvmadam idag, haft kiosktjänst på golfen för nu pågår Rättviksveckan. Träffat en massa trevliga människor - inga otrevliga, faktiskt - och vädret har varit fantastiskt. Hoppas det håller i sig, jag ska spela på torsdag. Sen har våra kortspelande vänner varit här ikväll på lite ost och Hollywood. Trevligt! Nu sovdags, jag ska göra ett kioskpass i morgon em också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar