onsdag 8 april 2015

Alla skyddsänglar hitåt!

Hade klockan på fem i morse, skulle köra R till bussen fvb Uppsala Akademiska. Lite nervösa både han och jag förstås, men vi kom iväg i god tid. Sen var det ju inte läge för mig att sova utan jag åt lite frukost och sen tog jag hand om mina orkidéer. Välbehövligt.
Ringde ögonavdelningen för att få ett nytt recept på glasögon, tycker inte jag ska behöva se dubbelt. Brytningsfel eller/och skelögdhet? Får komma dit den 28e april.
Sen kom lillebror på lunch, det var trevligt. Och eftermiddagen ägnade jag till promenad runt kvarndammen, hämtade posten på Kvarngatan och fikade på Hvilan 17B. Sen affären och hem.

Vad gäller käraste Guben, så ringde han och meddelade att allt var väl. Op blir i morgon em och jag får samtal från läkaren först på kvällen, troligen inte före 19. Så nu ber jag till alla, till Gud och alla våra skyddsänglar att allt går vägen!

Sovdags!

#39/100



3 kommentarer:

  1. Vi är många som tanker intensivt på Rolf och de samlade energierna fungerar som bön. Det kommer att gå bra.

    SvaraRadera
  2. Det tackar jag/vi för! Och nu vet jag att det är helt OK - so far so good!

    SvaraRadera
  3. Supergod lunch. Kan lova dig att jag inte skulle sjunka i en sjö några timmar senare!

    SvaraRadera