tisdag 31 mars 2015

Tjoho!

Har plockat årets första tussilago! Och sett att det är liv i myrstackarna! Det är VÅR!

och jag var på en liten 'städ-turné" där jag städade upp ett rör som jag såsmåningom skall plantera mynta i. Kan nog bli ganska snyggt, bild kommer längre fram. Så kunde jag inte motstå det här lustiga mönstret från uppstaplade gamla tegelpannor. Men dom får nån annan städa bort!
Har klippt mig och sedan bowlat idag, fick till 148 i snitt, det är ungefär där jag ligger. Tror att jag hittat linjen och 'swingen' rätt bra. Stor skillnad från hösten. Nu kan jag slappna av lite, behöver inte tänka p att göra alltför stora ändringar hela tiden och då blir det hyfsat. En jättekul sysselsättning är det ändå. Men snart är det dags för golfen, fick inbjudan till damupptakt den 3 maj, det står inte på!

#31/100

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar