tisdag 3 mars 2015

Sist och trist

Jag brukar tycka att hockey är kul, men idag var det ingen glöd från min sida. Kunde lika gärna spela nåt larvigt spel på telefonen istället för att sitta där där på arenan. Leksand ÄR inte bra, även om de spelar något bättre med en norrman vid 'styråran', men nu har de förlorat de 11-12 senaste matcherna och så även idag alltså. Det innebär kvalspel för dem, bäst av sju matcher. Vi ska se alla hemmamatcherna, hoppas det blir bara två! Två hemma och två borta. Jag önskar dem lycka till, vill ju gärna att de ska fortsätta i högsta divisionen, men men............. Kan bara beundra klacken som troget kommer och hejar på laget, även om det inte var full styrka idag. Sen tycker jag det är skönt att säsongen är över, nu vill jag ha vår!

Jag tror att det ÅSKAR! Kan det vara möjligt?

#3/100

2 kommentarer:

  1. Ja, roligt är det inte. Det är som en självuppfyllande frofetia som är på G för LIF. Vissa slåss bättre från underläge men måste det vara från absoluta botten?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du har så rätt och kvalet kommer att bli en rysare, vilket lag de än får möta! Och som självplågare har vi biljetter..... Och 'fanstyget' kommer att visas på Viasat, inte Canal Digital som vi har!

      Radera