måndag 23 mars 2015

Gillar gråväder och ensamhet ibland

Idag blev jag solokvist redan tidigt i morse och det utnyttjade jag till max. Fick undan en hel massa datajobb, har bara lite bokföring kvar. Och i morgon kväll är det årsmöte, onsdag ska jag ge Dennis ett handtag, fredag är det hockey och sen kan jag andas! T.o.m. hann jag med måndagsmålarnas träff hemma hos Helene, själv fick jag inte till många pennstreck men det blev en hel del prat. Trevligt.


Svar kom på MRT som jag gjorde för snart tre veckor sedan, oväntat snabbt. Kraftiga förslitningar i ryggraden samt kota nr fyra var klämd, knappast nåt att göra åt saken var beskedet. Då vet jag iaf att det inte bara är inbillning när jag har ont - tyvärr!

Grattis svärmor Gerda på 104-årsdagen. Du har varit borta länge, länge, men lever ännu kvar i minnet.

#23/100

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar