fredag 27 februari 2015

Nu är jag där igen

Ska försöka blogga 100 dagar i rad, förra året fixade jag femtioåtta, sen åkte vi en sväng ner i Europa. Polen, Ungern, Österrike, Tjeckien.... Då blev det inte mycket bloggande, men nu planerar vi att vara på hemmaplan, så nu så! På söndag blir dag 1.
Det har varit ganska mycket nu, först två semesterveckor på Gran Canaria, sen bokslutsjobb, revisionjobb, föreningsjobb, förberedande inför årsmöten...., det är inte så bara att vara pensionär. Men jag trivs med livet och ännu bättre; mitt 'bakben' är fortfarande helt OK, lite ont i rumpan bara men det blir bättre när jag går mycket - och det gillar jag faktiskt att göra. Försöker skrapa ihop iaf 5000 promenadsteg varje dag, hade planerat 10000 men inser att då måste jag gå minst en timme för att få ihop det och det har det inte funnits tid till. Men det blir ju dessutom ett antal steg som inte registreras, få se om det blir ett s.k aktivitetsarmband. Nördigt?!
Sängen väntar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar