tisdag 25 november 2014

Rolf fyller år idag!

Tror att han blir myndig, faktiskt. Men jag är inte riktigt säker....
Igår beställde han faktiskt en 14-dagars solsemester åt oss, det ska bli jätteskönt. Och idag sken solen, säkert en gåva från Han däruppe. Vi har alla längtat såå mycket. Det resulterade i en fotoutflykt till Vikarbyn på förmiddagen. Det var rena vårvädret! Såg sälgen som fått små videkissar, grönskande gräsmattor och blommande fibblor. Sannerligen njutbart. Det blev några bilder också. En av dom visar hur högt vattnet har stått under åren. 1985 är max under modern tid.
Idag var det annars bowlingdag, tisdagar ÄR bowling, då hjälper det inte med födelsedagar eller nåt annat. Bowlingen är för mig och Guben han åkte och matade fåglarna. Min första serie var KATASTROF och den andra lite bättre, men sen flyttade jag mig en eller två ribbor t.vänster och se, då hände det nåt! Jag fick till det riktigt hyfsat så småningom. Men jag glömmer ju bort hur jag gjorde innan det är tisdag igen...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar