tisdag 28 oktober 2014

Höstbild

Hösten är en färgernas årstid innan allt blir brun-beige-svart och sedan vitt. Kan vara riktigt vackert om man kollar noga. Men om två månader har vi klarat av julen och sen är det snart vår igen.... Jag ska passa på att hämta krafter tills dess - obs! känner mig absolut inte kraftlös nu - men då blir det nog full rulle igen. Min positivt tänkande syster, eller kan det vara bekväma?, har lärt mig att man inte ställer om bilklockan, det är ju snart dax för sommartid?! Eller??? Så jag har anammat det. Det kan ju vara bra också, kollar jag in den är jag ju aldrig försenad iaf!
Idag är det bowling... och egentligen skulle jag tvätta fönster innan, det är +15 ute men blåsigt. Sen blir det hockey till kvällen, Leksand mot Brynäs, inför fullsatt arena. Kul

Och Leksand vann med 3-2. Härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar