tisdag 24 juni 2014

Midsommar har firats

det är jäkligt kyligt men idag har det faktiskt inte regnat alls. Alltid nåt!
Har hiskeligt ont i mitt bakben - ända upp från midjan (?) och ner på vaden. Säg nu bara inte att det är ischias, för det är det inte. Nej en rejäl överansträngning efter lite alltför intensivt golfande före midsommarhelgen. Jag spelade ju bra, så det var roligt men det här är inte kul. Den som har sett dokumentären 'Kokvinnan' (tror att den hette så) fattar varför Rolf inte vill gå ut och gå med mig! Jag går och sniffar på min egen fotsvett hela tiden. Då gör det inte så gräsligt ont, bara hemskt ont.
Skulle behöva en rejäl massage, ska be Rolf när han kommer hem. Han är i Leksand och upplever gamla minnen; Norsungarna har möte. De där som sprang runt på Noret och gjorde hyss och lekte rymmare och fasttagare osv. Ska bli roligt att höra hans kommentarer när han kommer hem...
En liten sommarbild bara, från Valsfors tror jag det heter....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar