måndag 17 mars 2014

Skönt med måndagsrutinerna

även om de störs lite av HUNDEN! Blev väckt av gnäll strax efter 7 i morse, då ville han ut på en kiss- och luktrunda. Förstår inte att det ska kissas trehundratrettioelva gånger på en tvåkvarters-promenad. Och dessemellan lukta och sniffa. Mina armar kommer att bli olika långa under den här veckan tack vare buskar och stolpar... Och tre (3!) gånger ska han göra stora A också, morgon, middag, kväll. Men idag på lunchen tog R honom med och han fick springa lös på åkern nere i ängarna. Det gjorde verkligen nytta. Vi gick och mötte Maja vid skolan idag och då gick han hyfsat i koppel. Armen blev inte såå lång så friheten på lindan hade gjort nytta. Nu på kvällen har han legat som en bebis i mitt knä och snarkat gott, säkert närmare två timmar. Blir kanske en orolig natt??
För övrigt så var jag på gymmet på fm - som vanligt - och em ägnade jag åt måndagsmålarna. Jag bjöd på tårta för jag ville fira min nakenbrudförsäljning och de var ju verkligen mina påhejare, tjejerna där. Extrakul att jag kände lite extrainspiration idag också även om det blev sisådär.
Och nu är det bara sju torsdagar tills vi åker....



#19/100

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar