onsdag 5 mars 2014

Ådi

Den här lilla knatten ska jag ta hand om under en vecka, det ser jag fram emot. Start om en och en halv vecka. Han är bara nio månader och riktigt trevlig. Tror inte att vi behöver tillkalla Mannen som talar med hundar. Vi kommer riktigt bra överens så det ska nog gå bra.
Vad gäller hundtränare, så är han, Cesar Millan  min favvo vad gäller hunduppfostran. Nu vet jag ju inte så många förstås men här i Sverige så är Barbro Börjesson, hon som brukar vara med på TV, jätteduktig. Jag får väl kolla in lite YouTube-filmer med bägge de där tränarna, så jag får lite tips. Vill ju inte förstöra den stackars hunden tills matte kommer hem. Han ska iaf inte bli mer bortskämd än han redan är!
Så kanske jag kommer ut på lite mer promenader, jag är ju så förtvivlat bekväm av mig, en riktig soffpotatis även om jag tränar - inte alltför slappt - på gymmet två ggr/vecka. Och kommer jag ut på promenad så får kameran förstås följa med och kanske det blir lite fler bilder då...
Nu ska jag iaf försöka komma i säng före midnatt, så det får bli gonatt nu!

Det här är mitt sjunde inlägg i #blogg 100, bara 93 kvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar