onsdag 4 december 2013

Fototriss 241 Utsikter

Nu är jag riktigt sen med mitt bidrag till trissen, men jag har varit bortrest en vecka. Mina bilder är nytagna iaf, från semestervecka på Fuerteventura.
Lite olika utsikter kan man tycka; den första är utsikten att få ett glas gott vin/skumpa - gillas.

Nästa bild är över den fantastiska stranden på väg till Morro Jable, inte mycket folk då det var blåsigt och rätt svalt men jag kan ju tänka mig hur det ser ut när det är högsäsong! Då är väl alla solstolar fyllda.

Den tredje bilden hade jag väldiga problem med, gick nämligen upp kl 6 för att få soluppgången på bilden med utsikt från vår balkong. Väntade i mörkret i över en timme, då ledsnade jag av, solen blev aldrig synlig då det var en dimbank i vägen. Men samma morgon som vi skulle åka hem, då fick jag med den på bild när den stiger upp ur havet.

Fler trissar hittar du HÄR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar