onsdag 20 november 2013

Fototriss 239 Cirklar

Förra veckan hade jag svårt att få till något som skulle göra 'min' plats på jorden rättvisa. Rättvik har så mycket vackert att bjuda på, men ibland så sitter linsskyddet som fastlimmat.
Idag så visade solen sig och dessutom så var det minusgrader! Som gjort för några frostiga bilder. Vi åkte till en liten tjärn i närheten och där hittade jag mina cirklar. Det fick bli fyra bilder idag för jag måste ju tydliggöra människans idérikedom; att göra en grill av skottkärran och när den var genombränd så hamnade en avsevärt nyare grill däri.
Brädan - landgången är nött av många ivriga fiskares skor för där fiskas det fina fiskar, både sommar och vinter. Men just nu är det förbud och det ligger en tunn ishinna över hela ytan.

Du som vill se fler cirklar -
titta på Fototriss-sidan




1 kommentar: